Outsourcing
Zákazníkovi je poskytována metodická pomoc při tvorbě a zpracování potřebné dokumentace.
Komplet
Přebíráme plnou odpovědnost za funkčnost informačního systému
Naše návrhy řešení zahrnují konektivitu, servery, sítě, aktivních prvky i koncové stanice. Pro každý typ zařízení je sjednána metrika služeb (SLA – Standard Level Agreement), kterým nastavujeme dosažitelnost služby (např. 99% času) a postup při případných změnách. Možné výpadky jsou zaznamenány. Systémy monitorujeme, studujeme výpadky, navrhujeme vylepšení, nebojíme se restrukturalizace.
CSG přebírá odpovědnost za řízení celého životního cyklu ICT, včetně návrhů, změn a nákupů techniky včetně řešení legality SW. Zajišťuje také revize elektrických zařízení a elektrických obvodů.
Sdílení
Zákazník má pod správou klíčové elementy
CSG se stará o ostatní prvky IS, zejména sítě, koncové stanice a infrastrukturu. Spravované oblasti podléhají identickým procesům a metrikám, jako v případě balíčku Komplet. Takovými našemi obchodními partnery jsou střední nebo velké firmy, které potřebují posílit kapacity svého ICT oddělení a zlepšit know-how svých pracovníků.
Podpora
Zákazníkům jsou poskytovány specifické služby
Často jde o auditování IS nebo podporu při organizaci a vyhodnocování výběrových řízení. Poskytujeme také metodickou pomoc při tvorbě a aktualizaci dokumentace a při vyjednávání s třetími stranami.
Typickým zákazníkem je střední nebo velká firma, která potřebuje zajistit účinnou kontrolu svého ICT oddělení, případně rozšířit know-how svých pracovníků.